3. března 2024
Napsal: 10 bře 2024, 17:43
- Důležité: Upraveno chování rotačních klíčů. Nyní je na hráčské postavě referenčním bodem její spodní okraj namísto bodu pohledu. Tím se řeší nekonzistence mezi otáčením zdálky a zblízka.
- Důležité: Vyladěny barvy oblečení, aby netahaly za oči a víc odpovídaly realitě. Pokud používáte oblečení, zkontolujte si, prosím, jak v něm nyní vaše postava vypadá a zda se z něj nestal neznámý předmět!
- Batohy v okně inventáře lze nově sundávat, pokud neobsahují vnořené inventáře (mohou obsahovat jiné prázdné batohy). Sundané batohy lze ukládat do truhel nebo předávat mezi postavami a po nasazení v nich opět budou původní předměty.
- Paleta předmětů rozdělena na kategorie (které se mohou překrývat) a doplněny do ní dosud skryté tvary a druhy oděvu.
- Aktualizován mód zajišťující klíč na truhly. Tento klíč nyní podporuje víc typů bloků a je více zabezpečený. Nově vzaté truhly jsou navíc zřetelně označeny.
- Přidány koláče z různých lesních plodů a sýry včetně strojů pro jejich výrobu.
- Přidán angrešt včetně možnosti ho sklízet z odpovídajícího typu keře.
- Sjednoceno názvosloví tvarů. Nyní by všechny tvary měly mít označení ve formě „materiál: tvar“, aby byly snáze dohledatelné v paletě předmětů.
- Sjednoceno jabloňové a bukové dřevo a listy.
- Dárky a kartonové krabice lze nově vzít do inventáře i vytěžením bez klíče na truhly.
- Vylepšeno ovládání okna pro rozhovor s nehráčskou postavou.
- Do textu vpravo dole přidáno jméno postavy.
- Oprava některých zvuků (cestovní budka, NN hudební přehravač).
- Zrušeno automatické zvonění některých zvonů.
- Přidána opravna neznámých a zastaralých předmětů (zatím neumí opravit nic, ale časem bude potřeba).
- Nový systém jídla a pití (neměl by způsobit žádné změny, ale pokud narazíte na problémy, může být jejich příčinou).
- Odebrána světová administrátorská kotva (její funkci nyní zastává soukromá světová kotva).